Min frau

Haha jag hatar verkligen att sova ensam! Det är så sjukt jobbigt. Oftast när det blir som jobbigast, så lägger jag mig på soffan istället, då blir det mindre ensamt på något sätt! Av denna anledningen känner jag att jag borde byta ut min 160´säng mot en 90´säng istället, fast då blir det iofs trångt när man inte sover ensam.. Jobbigt I-lands problem jag kämpar med ;) Därför har jag tur som har min fruga här hela veckan, så att jag slipper sova själv :D Fast då blir det ju ännu jobbigare sen.. Äh den dagen, den sorgen helt enkelt!




Vill ni veta en hemlis som verkligen inte många vet? ;) Ett sånt fint täcke som jag har på bilden ovan, fick jag, min storasyster & min kusin av farmor när vi var små.. Dock har jag & kussen inte riktigt kunnat göra oss av med det än! Vi har fortfarande kvar dem i sängen, dock efter ett uppehåll i tonåren då det var pinsamt! Hehe mitt spöktäcke är iaf supermysigt! Nu är det läggdags! Natti <3

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0