Nygaddad!

Kaaaaaatchiiiing!

Jag gjorde det. Elin gjorde det. Vi gjorde det. Vi tatuerade oss! Haha jag har nog inte fattat det riktigt än. Ååh så nice är det! Det absolut roligaste är att det inte gjorde ont?! Jag hade väntat mig den jävla smärtan som jag hade förra gången.. Men nu satt jag bara & skrattade! Elin som skulle göra sin efter mig, undrade vafan det var med mig som skrattade så mycket hela tiden.. Enda tills det var hennes tur ;) Då fattade hon exakt vad jag skrattade åt! Det kittlades och vibrerade i hela huvudet & hela vägen längs ryggraden xD Det känns rätt sjukt att säga det nu i efterhand, men det var faktiskt rätt skönt!! Okej jag är nog inte fullt normal trots allt, fast vem är det? :D


Jag & Elin gjorde likadana på samma ställe :) Detta är min!

Jag & Elin sitter i soffan & är sjukt rastlösa! Det brukar alltid vara full fart på oss, men inte idag. Känns väldigt konstigt! Får hitta på något nu :) Hejsvejs!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0