People keep talking, they can say what they like!

Hellue!

Passar på att skriva ett litet inlägg medans Elin tar en powernap ;) Känner att jag också borde göra det, för det blev inte många timmars sömn inatt hehe! Men det var det värt :) Var hemma hos Lowe på chillkrök, vilket var riktigt roligt! Träffade massa gamla underbara vänner, som jag inte har träffat på typ hur lång tid som helst! snacka om att jag var en lycklig tjej igår alltså! Det är sjukt hur mycket man kan sakna vissa människor, som min Michimichi! Sedan kom Lowe, Pw & Greken hit en sväng & satt å tjöta med oss :)


Bilder lånade av Miranda :)


Jag & Thäss <3


Karin, Miranda & jag


Karin, Miranda, jag, Elin & Ina


Har ingen aning om vad vi ska hitta på idag, men något får det allt bli ;)

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Korki

hahaha grymt att du skriver alla namn och sen vet vi inte vem den siste var som knödde sig in i bilden xD

2011-01-25 @ 11:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0