Pepparkakor

Halloj!

Sitter här i soffan & äter pepparkakor samtidigt som jag läser lite olika bloggar :) Hehe känns som att nästan alla ska ha barn iår xD Dock väldigt roligt eftersom att det är en del vänner & bekanta också :D Haha har typ fått reda på 3 st denna veckan ;) Nog tjatat om detta roliga!

Skulle egentligen ha praktik imon, men eftersom att jag fortfarande inte har någon så är jag "ledig". Dock på villkoret att jag fixar en plats tills nästa vecka :) Tänkte dra ut och kolla det imon, efter en välförtjänt sovmorgon ´;D

Nu ska jag nog kolla om det är något bra på tv, medans jag väntar på att min otroligt sega lillebror ska bli klar i badrummet! Ciao!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0