Saturday

Hej!

Hade riktigt trevligt hos systra mi i förrgår & igår :) Vi var på playdates & åt lunch hos hennes mormor, annars myste vi mest & lekte med Meya! <3

Igår när jag åkte hem så kom även Elin hit, så vi tog vägen om Ica & köpte massa gott. Planen var sedan att vi skulle kolla på film, men ingen av oss orkade koppla in dvd´n xD haha! Istället så blev det att vi satt & kollade på massa grejs på tv´n med killarna :)

Jag hade en del saker att göra idag, så jag ställde klockan.. Dock glömde jag ändra dag, eftersom att jag inte är van vid att man måste ändra det! Detta slutade med att jag & Elin försov oss & fick stressa som in i helvete för att hinna iväg till vårat hemliga projekt! Det kommer bli hur najs som helst :D Kan inte riktigt säga vad det är än, men det kommer senare! Efter att vi hade varit där så skulle jag jobba, eller aa stå på allum och ge ut information och prova på lappar till friskis & svettis. Sedan kom Elin & Marco & räddade mig ;)

Nu sitter jag iaf här & väntar på att kycklingen skall tina så att jag kan börja med maten! På dagens meny står det, kycklinggryta med 3 sorters lök & bacon och ris till detta! Mumma! Har en känsla av att det kan bli nice, speciellt med en go kall öl till ;) hehe

Annars har vi inga speciella planer för kvällen.. än iaf :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0