Still not okey

Godkväll!

Mår fortfarande inte bra, men har varit i skolan idag iaf :) Dock så försov jag mig ganska rejält, men det är inte så konstigt med tanke på att jag inte mår bra än.. Ska antagligen till läkaren imon om jag lyckas få en tid. Förkylningen går la an, det kan man knappt slippa denna årstiden.. Men jag har ett konstigt "tryck" över bröstkorgen som gör väldigt ont. Har haft det i snart en vecka och börjar tröttna på det! Det brukar bli värre när jag rör på mig, är ute i kall luft, andas in eller ligger ner.. Helt skumt, så det är la bäst att kolla upp det iallafall :)

Annars blir det skola och lite praktikplats letande imon om tiden räcker till :) Måste få med mig Elin till affären också, för vi måste köpa lite saker inför helgens hemliga påhitt! :D *hehe*

Nu ska jag plugga lite inför ett läxförhör som jag ska ha imon, sen blir det att dejta sängen ;)

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0