Systra mi <3

Hej!

Eftersom att jag är ledig imon & kände för att jag måste komma bort från allt snurr ett tag, så ska jag åka hem till syrran idag! Ska sova över & umgås massa med min favoritfamilj <3 Var ju ett tagsen jag var där nu, eftersom att jag har varit sjuk mycket & inte vill smitta lilla prinsessan! Me nu jäklar så är det lugnt :D *pepparpeppar*


Meya, Mosters lilla prinsessa! (Bild lånad av: sabinavictoria.blogg.se)

Imon kommer även min älskade kusin hit & ska sova över hela helgen! Får se vad vi ska hitta på, men det snackas om en riktig myshelg :D Nu ska jag gå & packa ihop lite saker & ta något att äta innan det är dags att dra sig mot tåget :) puss!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0