3 dagar kvar!

Hej hopp allihop!
Nu är det bara tre dagar kvar tills studenten, gissa om det känns konstigt? Haha jag har inte riktigt fattat det än, men det blir säkert jätte bra! Dock är det massa saker som måste fixas innan, ooops hinner jag verkligen med allt?
Idag måndag: Storstädning
Tisdag: Marstrand med hela programmet, sola, baka inför mottagningen
Onsdag: Åka till skolan & måla lakan till flaket, Fixa iordning allt inför morgondagen, Moster kommer, sova hos Elise
Torsdag: STUDENTEN!!! :D:D Det säger nog det mesta, men för att vara extra tydlig så Fullt ös!
Fredag: Arbetslös! Haha nu är det verkliga vuxenlivet hack i häl.
Detta är bara en pytteliten del av allt som jag måste hinna fixa innan torsdag! Känner ju hur stressen sätter sig i hela kroppen, men visst sjutton ska vi fixa detta! Därför måste jag nog sätta igång, nu!
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0