A lot to catch up

Tjolahopp!

Kom hem från svenska mässan för en stund sen, där vi har hållt på att bygga montrar hela dagen! Det blev jätte fint, även om det var lite stressigt! :) Nu har jag iaf slängt i mig onyttig mellis & ska snart sticka iväg & handla lite :) Sedan blir det att åka hem & laga lite mat.. Har lovat lillasyster att göra spagetti & köttfärssås, fast jag vill ha köttfärslimpa med hemmagjort potatismos ^^ Får la se vilket det blir.. Det beror helt enkelt på vad klockan blir!

Hade egentligen velat träna idag, men tror verkligen inte att jag hinner det :( Haha det gör jag typ aödrig, så vette sjutton när jag ska komma igång igen!

Tänkte ta mig tid att ta lite bilder idag med också :) Haha, Nu blev det ett snurrigt inlägg, men vi Hörs senareeeeee ist :D

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0