Ester Elenora

I väldigt många månader, så har jag sett folk som har gått runt med riktigt snygga sjalar, som jag blev helt förälskad i! Har inte vetat vart man har kunnat köpa dom, eftersom att jag inte har vetat vad det är för märke.. Som jag har letat & försökt komma på vart dessa snygga sjalar kommer ifrån! Men nu äntligen så vet jag det, det är ett märke som heter Ester Elenora! Gissa om jag blev glad & tänker försöka få tag på en nästa gång jag har tillräckligt med pengar! Dessa underbara sjalar kostar nämligen ca 400 kr!


Bild lånad från mamsellk.se

Nu ska man bara komma på vilken av alla färger man vill ha också! Alla är ju jätte fina, så helst skulle man ju vilja köpa hela bunten ;)

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0