Everything I do, reminds me so about you

Hellojsan!

Denna dagen började inte så värst bra.. Först orkade jag inte gå upp, så jag försov mig! Vilket ledde till att jag inte skulle hinna med bussen xD Sedan när jag skulle ta på mig mina nya skor, så upptäckte jag att de var alldeles för små! Jag som var väldigt stressad, skrek till min lillasyster att de hade krymt under natten! Haha hon fattade ingenting först, innan det slog henne att hennes kompis som var här igår, har likadana skor. Tog av mig skorna & kollade storleken & javisst var det inte mina! Efter massa stress & en förstörd outfit med helt fel skor, så åkte jag ner till praktiken!

Dagen gick lika fort som varje tisdag & vips så slutade jag! :D Tog en sväng inne på Allum för att leta efter de jeansen som jag ville ha, men självklart fanns de inte i min storlek :( Sen kom pappa & hämtade mig för att åka till Ikea! Där åt vi god mat, Kycklingfilé med pommes & chokladmousse till efterrätt ;) Passade på att kolla runt lite, hittade självklart massor men köpte bara lite småplock :) Nya glas, eftersom att de har en tendens att gå åt här, en måttsats, batterier, chips & sen var det nog inget mer xD

Får även ta & passa på att tacka för fina presenter idag igen, men denna gången från Papi & farmor/Farfar! Fick även ett grattis i efterskott kort av min granne på posten! Alltid lika kul när folk kommer ihåg sånt! :D

Nu ska jag sätta på lite thévatten & sedan blir det kvällsmat med lillasyster! Känner även att ögonen går i kors på mig, så det blir nog att lägga sig tidigt idag!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0