Fever

Oj vad många besökare jag har haft idag! Haha blev lagom förvånad när antalet hade tre-dubblats idag! :D Men det är självklart alltid lika roligt med nya bloggläsare! Jag vill därför hälsa alla mina nya läsare välkomna till min blogg! :)

Idag har jag varit hemma från skolan, då jag har mått dåligt hela natten & inte har kunnat sova :( Hade 38 graders feber när jag vaknade, vilket inte alls var särskilt trevligt! Har passat på att vila massor idag, men får nog vara hemma imon med.. Mår fortfarande dåligt :(  

Just nu sitter jag i soffan med fyra små valpar bredvid mig, som jag har fått i uppgift att hålla koll på idag :) Enkelt och bra är det då de ligger i en barnvagns insats, så jag kan bära runt dem i lägenheten om det behövs. Deras morsa är nämligen sån att hon ska vara där vi är, så nu när jag har varit ensam med henne, så har det varit toppen.

Har haft filmkväll med lillebror idag också :) Vi såg någon konstig film som vi köpte förut.. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den, men det var trevligt att umgås med bror min iallafall!

Nu ska jag bädda i mammas säng, där jag hade tänkt sova i ett par nätter! Min lillasyster har nämligen opererats idag (Halsmandlarna & polyperna) ,så jag tänkte att hon inte ville sova ensam de första nätterna. Därför får hon & mamma sova i min säng, eftersom att det är jag som har dubbelsängen ;)

Hoppas att ni är friska & krya iaf! Godnatt!

/Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0