Friday night

Halloj!

Har inte haft något speciellt att skriva om, därför har det bara fått vara :) Nu har jag iaf precis ätit god fredags middag, kycklingfilé med färsk pasta & sallad! Tänkte kolla på en film med lillasyster & mamma, sedan är det läggdags. Om jag inte somnar innan den är slut vill säga ;) hehe! Var inne i stan en sväng förut & shoppade lite. Det fick bli en grå kavaj, en kjol & fyra nagellack ;D Alltid nice!

Nu säger lillasyster att hon vill att jag ska baka innan filmen.. Haha men det tänker jag inte göra, för jag hittade ett paket kakor i skafferiet som hon får nöja sig med! Imorgon så ska jag träffa Karin :D Spännande dag? Vi får la se hur dagen blir :)

Hoppas att ni får en fortsatt bra fredagskväll! :)

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0