It´s a sunny day!

Hahaha vaknade med världens panikångest imorse, drömde att hela studentdagen gick rakt åt helvete! xD Det kändes jätte verkligt, men som tur var så var det ju inte det ;) Stressen sitter typ fortfarande i, vilket inte är bra då jag inte har all tid i världen idag.

Ska strax föna håret & slänga på mig lite kläder.. Sen måste jag åka in till stan för att köpa strumpbyxor! Ofta de var slut på våran H&M?! Behöver köpa någon tröja att ha till min kjol idag också.. Hinner inte blogga mer idag iaf, då det är massa saker som står på schemat ;) Kan inte säga vad det är idag, men imon kan ni få reda på det! :D

Ha en bra solig lördag!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0