"Jag känner mig lite som Ove Sundberg"

Gokväll!

Karin gick nyss hem från mig. Vi har ätit middag & kollat på Despie med mami & lillasyster! Lite vardagslyx sådär ibland :)

Idag kom jag iaf iväg till praktiken! Känns skönt att komma utanför dörrarna lite. Det känns dock att jag inte har sovit middag idag, som jag verkligen behöver göra just nu. Det är ju dock ingenting jag kan göra nu när jag ska tillbaka till skolan igen :(

Efter praktiken så var jag med Emma & Karin! Jävlar vilken dag alltså! Tre stolpskott.. Ja det är svårt att förklara, men de som har träffat mig eller Karin eller som har haft turen att göra det samtidigt.. de vet vad jag menar ;) Emma är nämligen lika underbar & sjuk som vi är :D Kan ju inte bli bättre! Vi passade på att kolla i affärer, strosa runt i stan, ta en fika & ett litet besök på 4-gott!

Imon är jag ledig, har nämligen studiedag lite passande mitt i veckan :D Ska antagligen träffa Karin en liten sväng, eftersom att hon är ledig från jobbet imon! Sen så kommer min "Moster" Lena hit på besök imon också :D Vi ska äta god mat & sitta å tjöta :) Tänkte göra potatis & köttfärssoppa & sedan våfflor till efterrätt.

Nu går mina ögon i kors, så det pyjamasen som gäller & sedan är det ääääntligen läggdags! Helt sjukt vad mycket sömn man behöver ibland! Godnatt!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0