Läkaren

Godmorgon!

Trodde att jag mådde bättre, så att jag kunde gå till skolan idag.. Men icke sa nicke :( Är fruktansvärt trött på det här nu, så jag har fått en tid hos läkaren om 1 timme! Kan ju hoppas att de hittar någon orsak till varför jag mår som jag gör & att det finns något att göra åt det. Det som oroar mig just nu, är att jag måste massa blodprover idag & det måste göras i armen pga mängden blod de behöver! Ska försöka övertala dem att ta det i fingret om det går.. Annars får de f*n sätta emlasalva först! Haha har sån sjuk nålskräck, svimmar liksom av att ta blodprov i fingret?! Jag kan ju säga att det roar många andra när jag berättar det. Men nu ska jag tänka positivt ist, det kommer att gå huuuuur bra som helst! Eller hur?

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0