Pyttipanna

Halloj!

Har precis ätit lite grann, det fick bli pyttipanna som är både snabbt & enkelt ;) Hade gärna gått ut & njutit av det fina vädret också.. Får la se om jag kanske går ut & sätter mig på balkongen en stund sen.

Läkarbesöket gick bra, fast ändå inte. Jag fick reda på vad det är jag mår dåligt av, men också att det inte går att bota.. Jag kommer alltså få leva med det i resten av mitt liv. Det var på ett sätt ingen nyhet, då det är en sak som jag har mått dåligt av i 3-4 år. Det är bara skönt att äntligen få veta vad det är :) Jag får helt enkelt lära mig vad som får mig att må bättre & respektive sämre.

Nu är det powernap som gäller!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0