Shopping - Världens bästa terapi!

Fastnade nere på vårat köpcenter förut.. Sen om man tycker att det är bra eller dåligt, det är upp till var & en att säga ;) Kom hem med 7 nya sminkpenslar, ett linne, ett par jeans leggins & en tröja :D hehe!

Jag: Shopping - Världens bästa terapi!
Mamma:
Ja det syns i hela ditt rum o även i resten av hemmet.Var ska vi andra bo?
Jag:
Haha ni kan få bo i varsin skokartong eller kanske i en av mina knökade garderober! Bara att välja :D

Det tycker jag låter rättvist! Haha eller så är det kanske dags för mig att flytta till en egen lägenhet ist? ;) Naaaah inte riktigt än, måste ta studenten, ta körkort & ha ett fast jobb först!

Förlåt också.. För jag orkar inte leta fram kameran & ta bilder idag heller :( Men i helgen, då blir det mycket att skriva för mig & många bilder att lägga ut!

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0