Sommardröm

Godmorgon!

Har precis ätit en riktigt god frukost, en sommardröm! Madagaskar vaniljyoghurt med färska jordgubbar, proviva mango juice & gott grovtbröd med skinka & gurka :D Nu ser planerna ut som så att jag ska hoppa in i duschen & sedan fixa mig lite. Efter det ska jag ner till allum & hjälpa Karin att shoppa. Hon gillar nämligen inte det, men det gör jag så det går jämt ut. Ska vara smakråd åt henne, fast vi hittade dock massa snyggt redan igår. Jag vill också shoppa, men har inte pengar till det :( Hittade iofs ett par byxor på rean igår.. De kanske kan smyga med hem? Det märker la inte plånboken? (A)

Efter shoppingrundan blir det att dra hem på middag med familjen & Lena! :) <3

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0