I just wanna lay in your arms tonight

Halloj!
Har sovit bort hela denna dagen, men jävlar vad gött det var! Riktigt välförtjänt! :D Igår kunde jag nämligen lämna skolan med lätta steg, då alla uppgifter var inlämnade, alla betygen satta & inga ig´n! Inga mer skoldagar heller för den delen.. Jag behöver bara gå på balen på måndag, komma en dag då vi ska måla lakan till flaket och en dag när vi ska till Marstrand med hela handelsprogrammet! Sen är det äntligen dags för studenten den 9 juni :D Ni anar inte vad jag längtar!
För att belöna mig själv & göra mig extra snygg inför balen & studenten, så hade jag bokat in ett besök hos frisören igår. Jag färgade tvätten och gjorde massa blonda slingor i håret och klippte det axellångt! Det blev hur naaaajs som helst ;) Trivs prima i min nya fina frisyr.
Förutom att sova, så har vi lyxat till det med pizza dagen till ära! Nu funderar jag på om jag ska ta och städa mitt rum & sedan köra lite hemma-spa kväll med en bra film också :) Det kan nog bli mysigt skulle jag tro!
Imorgon ska jag iväg och sola en sväng & sedan blir det nog lite shopping också :) Måste hitta lite saker till bal & nu kan man verkligen säga att jag är ute i sista minuten xD menen, det löser sig säkert :)
Over and out!
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0