Konstig känsla

Jag har kommit på mig själv med att ha en konstig känsla. Jag kan inte riktigt komma på vad det är bara. Jag kan inte ens komma på om jag tycker att det är något bra eller dåligt. Det kanske är en blandning av båda?
Imon är det iaf skola, med massa redovisningar och inlämningar. Sen lämnar jag allt & åker till syrran :D Är nämligen ledig på tisdag, så vi ska testa ut balsminkningar och balfrisyrer, det kan ju bli intressant. Ser iallafall fram emot att träffa min söta favorit familj & min lilla prinsessa! Jag har nämligen inte träffat dom sen i mitten av april.
Ska försöka hinna iväg och sola en sväng imon också. Balen är ju trots allt på måndag (om 1 vecka), så jag måste ligga i på solarieöarna.! hahaha vill ju inte vara helt blek iaf ;)
Nu ska jag kanske plugga lite till & sedan ska jag sova :) Nattinatti
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0