Life is a bitch and then you die, right?

Fick nyss en konstig känsla i kroppen. Sedan kände jag en kall vind som svepte runt mig följt av gåshud! Vad sjutton har nu hänt undrar man då? Jag hoppas innerligt att det bara drar från ett fönster & att det inte är något annat!
Man vet ju aldrig med tanke på hur orättvist livet kan vara ibland. Det är så sjukt orättvist hur vissa människors öden ser ut. Det värsta är att jag inte tror att man kan ändra på det heller. Tänker man att det kommer att hända något när man går ut, så händer det något annat om man stannar hemma istället. Ibland kan man nog lura ödet lite, men man kommer nog inte undan.
Men vad händer sen då? Om man nu av någon anledning inte skall vara kvar på denna jord som människa, vart hamnar man då? Ser man allt det vi ser? Ser man mer? Ibland är det nog bäst att inte ens tänka på det. Det är ju så oändligt och man kan ju inte få reda på det när man lever. Kan man ens det efter?
Det är läskigt när man tänker på det. På ett sätt vill man ju veta, men samtidigt inte. Om man nu kommer att få reda på det, så kommer det när det är meningen. Även om man själv inte tycker så.
Det är bara så orättvist hur vissa människor har det hur bra som helst genom livet, medans vissa andra personer råkar ut för alla hemska saker hela tiden. Som att det aldrig tar slut ungefär. Det är inte okej!
Life is a bitch and then you die, eller är det så det är?

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0