Not another day

Godmorgon, tänkte jag nästan skriva! Haha men inte riktigt ;)
Åkte till min syrra i måndags & sov över tills igår :) Vi tänkte prova lite olika balfrisyrer och balsminkningar! Det gick bra och nu har vi lite idéer på hur vi skall få till det. Har en känsla av att det kommer bli riktigt bra! Sedan när jag kom hem från systra mi, så blev det att sola en sväng.. Måste ju som sagt ligga i med det nu! Det får bli två gånger till denna veckan iaf ;)
På kvällen satte jag mig & började plugga med lite saker som inte var klara inför idag, då det är inlämning. Till slut när jag kollade på klockan, så var den halv fem!!! hahaa det var till och med ljust ute, så jag bestämde mig för att sova lite iaf. 4 timmar senare var det bara upp & hoppa för att sticka till skolan. Dock kom jag inte så långt, då jag har fått ett skov av min IBS :( Jag måste därför jobba hemifrån idag om man säger så. Ska försöka få gjort så mycket som möjligt nu!
Ikväll är det jobb som gäller, om magen klarar av det vill säga.. Men jag är ju så illa tvungen. Har dock stängning idag, vilket iiiiinte lockar lika mycket.
Imon blir det iaf förhoppningsvis skola & sen så ska jag gå på revy i min lillasysters skola. Har som tradition att gå och kolla på den varje år :) På fredag ska jag hämta min balklänning (De är försenade med den!!) & efter det ska jag till frisören & klippa & färga håret :D Naaajs! På lördag blir det hemmaspa & på söndag blir det avdelningsfest på jobbet. Herregud! Inte konstigt att min mage säger ifrån. På måndag är det ju bal, så ja så ligger det till :)
Nu ska jag försöka plugga lite :)
/Nicole

Kommentarer
Postat av: Sabina - mamma till Meya

Kämpa på! Snart är skiten över! love you<3

2011-05-26 @ 01:41:46
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0