Sometimes it hurts instead

Har inte haft någon blogglust den senaste tiden.. Det är inte det att jag inte har något att skriva, det är snarare tvärt om. Det är bara det att det har hänt så sjukt mycket den senaste tiden, som har gjort att det inte har varit läge till det.. Plus att min dator har pajat :( Så jag får passa på att slänga in ett inlägg när jag kan!
Tänkte avsluta med att säga att provocerat våld måste vara en av de onödigaste sakerna på hela våran jord! En av de människor som jag älskar mest, råkade nämligen ut för detta i helgen. Hon kämpar nu för sitt liv på sjukhuset! Sänd gärna en extra tanke till henne så att hon blir bra! <3
Massa massa K ä r l e k till alla mina nära & kära! <3
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0