You drive me crasy

Hallå i stugan!
Sitter här & försöker komma igång med mitt pluggande, men det gå sådär. Eller om sanningen ska fram så går det inte alls :( Jag har så mycket att göra så att jag typ stirrar mig blind på det. Istället för att bara fokusera på en sak i taget. Det är dock svårt när man inte vet vart man skall börja.
Fram tills på måndag eftermiddag, så har jag iallafall inget annat liv än att plugga! Fy fan för det säger jag bara, men sen är allt äntligen över!! :D Men som att detta inte var nog, så har jag ingen studentfest klänning, har massa saker jag behöver köpa men inga pengar & min balklänning är inte färdig än!
Sa jag att jag har åkt på bihåleinflammation också? FML!
/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0