A long time ago

Tjena mittbena!

Måste säga att det var ett jävla bra tagsen jag slängde in ett inlägg sist! Till mitt försvar så kan jag säga att min dator har pajjat! En viss person råkade välta ut ett stort glas med vatten rätt in i fläkten!! Men tro inte att det var därför, för efter att ha blivit fönad och stått isärplockad i ca en månad, så funkade den igen. Sen helt plötsligt efter några veckor, så la den av. Den hittar tydligen inte operativsystemet och sån skit. Så jag har gett upp när det kommer till återupplivningsförsök på den. Dags att köpa en ny kanske?

Nu sitter jag iaf & skriver på min syrras skoldator. Väldigt käckt och smidigt måste jag säga. Idag har jag inte fått gjort många jota (stavning). Jag har iaf hunnit med att leta lite jobb och varit på min lillasysters föräldrarmöte. Herregud, den lilla tösen har ju börjat på gymnasiet! Den lilla fuskapan läser något som jag ångrar stort att jag inte gjorde. Nämligen hår- och make up stylist. Men är grymt glad för hennes skull och hoppas att det kommer att gå suveränt för henne, medans jag passar på att lära mig av henne istället. Det kanske inte ger mig några jobb inom det området, men det ger mig massa ny kunskap.

Förhoppningsvis så får jag möjlighet att slänga in inlägg lite oftare nu, så jag hoppas att ni hittar tillbaka hit och läser bloggen igen. Såg iaf att jag har haft några små läsare som har kikat in emellanåt iaf. :)

//Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0