Morgonstund har guld i mun

Godmorgon!

För en gång skull, så somnade jag i tid igår & men det slutade ändå med att jag sov tills kl 11 idag! Lika trött som vanligt.. Nu sitter jag här i köket, med en kopp morning-detox-te & har solen som skiner in! Å vilket bra humör man genast blir på!

Tänkte hoppa in i duschen (kanske inte bokstaligt talat) och sedan väcka lillayrran igen, så vi kan äta frukost tillsammans :) På tal om henne så har hon sovit i 13-14 timmar nu.. Men det var la välbehövligt antar jag :P

När jag gjort iordning mig, tänkte jag försöka bota min huvudvärk med en långpromenad i detta härliga vädret! Det skulle sitta väldigt fint måste jag säga. Sedan blir det hem & fixa lite, då Issas kompis Josefine ska hit senare idag. Jag har lovat att jag ska laga mat & sedan ska vi fösöka oss på att baka nån variant av kladdkaka, fast med blockchoklad, vispgrädde & marshmallows! Kan ju bli intressant att se hur det blir, tror dock inte att det blir så fel med den smakkombinationen ;)

Imon kommer kusinvitamin hit. En kväll med dresscode mjukisdress är inbokat. Tror även att det blir köpepizza & kanske ett glas vin. Om inte annat en jävlans massa tjöt, vi träffas ju inte allt för ofta längre :) Söndag bär det antagligen av till Sis en sväng, vi får la se :)

Nee nu får jag sätta lite fart! Ha en härlig dag & en bra början på 2012!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0